Ubezpieczenia online

Wybierz ochronę ubezpieczeniową, której potrzebujesz

  • Zaufało nam ponad
    Milion Rodziców
    Dziękujemy

    Najczęściej zadawane pytania

    1Czy ubezpieczenie działa również za granicą?

    Ubezpieczenie NNW przedszkolne/szkolne działa 24h na dobę na całym świecie, natomiast zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji oraz zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych dotyczą terenu RP. W przypadku podróży zagranicznych zachęcamy do wykupienia ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą, dostępnych na stronie: https://bezpieczny.pl/ubezpieczenia-podrozne

    2Czy na jednej polisie mogę ubezpieczyć więcej niż jedno dziecko?

    W ramach jednej polisy szkolnej można ubezpieczyć nawet kilkoro dzieci. W tym celu po wprowadzeniu do formularza zakupu danych pierwszego dziecka i wybrania dla niego preferowanego wariantu ochrony, należy wybrać opcję: „dodaj do ubezpieczenia kolejne dziecko”.

    3Jakie sporty podlegają ochronie w ramach wyczynowego uprawiania sportów?

    Sportami, które podlegają ochronie ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia NNW szkolnego są m.in. piłka nożna, siatkówka, koszykówka, rugby, piłka ręczna, lekkoatletyka, pływanie, jazda konna, sztuki walki, akrobatyka sportowa, kolarstwo, wioślarstwo, taniec, balet, tenis, narciarstwo, snowboarding, łyżwiarstwo, hokej. Sporty nie objęte ochroną ubezpieczeniową są wyszczególnione w OWU jako sporty ekstremalne.

    4Czy przy kontynuacji ubezpieczenia można liczyć na zniżkę większą niż 10%?

    Standardowa zniżka na ubezpieczenie szkolne przy kontynuacji wynosi 10%. Natomiast zakup ubezpieczenia szkolnego gwarantuje uzyskanie dodatkowej, 3% zniżki na zakup ubezpieczenia OC/AC komunikacyjnego. Jeśli Klient ubezpieczył w ramach polisy NNW szkolne dziecko w wieku do 16 roku życia włącznie, otrzymuje dodatkowe 50 zł rabatu na OC/AC.

    5Czy jeżeli szybciej zapłacę za kontynuację ubezpieczenia, okres ochrony ulegnie skróceniu?

    Ochrona ubezpieczeniowa w ramach kontynuacji rozpocznie się dopiero po zakończeniu aktualnej polisy, nawet jeżeli kontynuacja została wygenerowana i opłacona kilka tygodni wcześniej.

    6Czy za ubezpieczenie mogę zapłacić na poczcie?

    W polisie NNW przedszkolnej/szkolnej w momencie wyboru sposobu płatności za ubezpieczenie można skorzystać z opcji „płacę później”. Wówczas na adres e-mail do Klienta zostaje wysłana polisa wraz z numerem konta do opłacenia składki. Można skorzystać również z płatności on-line poprzez portal DotPay.

    7Czy polisa zostanie wysłana do mnie pocztą?

    Wszystkie polisy zawierane za pośrednictwem portalu Bezpieczny.pl są wysyłane elektronicznie na adres e-mail wskazany przez Klienta. Dodatkowo polisy archiwizowane są w Strefie Klienta dostępnej na stronie www.bezpieczny.pl.

    8Czy jeżeli wpłacę składkę na konto starej polisy, ubezpieczenie zostanie kontynuowane?

    Każda polisa ma swój indywidualny numer oraz indywidualny numer konta do płatności. Tylko wygenerowanie kontynuacji polisy oraz opłacenie w terminie składki gwarantuje ciągłość ochrony ubezpieczeniowej. Wpłacenie składki na stary numer konta nie spowoduje automatycznej kontynuacji ubezpieczenia. 

    9Kiedy najwcześniej mogę wygenerować kontynuację ubezpieczenia?

    Kontynuację ubezpieczenia można wygenerować najwcześniej na 90 dni przed zakończeniem aktualnej polisy. Jeżeli dotychczasowa polisa wygasła, zakupu ubezpieczenia dokonuje się jako nowy Klient.

    10Czy pracownicy biura Bezpieczny.pl mogą przygotować dla mnie polisę?

    Zgodnie z obowiązującym prawem oraz ze względów bezpieczeństwa, każdy Klient generuje taką polisę samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Tylko samodzielne wprowadzenie danych w przypadku zawierania polisy gwarantuje najwyższy stopień bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Pracownicy biura służą jednak wsparciem i pomocą na każdym etapie zawarcia ubezpieczenia i można skontaktować się z nimi telefonicznie.

    11Jak mogę kontynuować ubezpieczenie?

    Ubezpieczenie kontynuuje się korzystając z opcji: „Chcę kontynuować ubezpieczenie”, dostępnej po kliknięciu przycisku z napisem: „Kup on-line” na stronie z ofertą lub po zalogowaniu się do Strefy Klienta. Ochrona ubezpieczeniowa rozpocznie się niezwłocznie po zakończeniu aktualnej polisy, o ile składka za nowe ubezpieczenie zostanie opłacona najpóźniej w ostatnim dniu aktualnie trwającego ubezpieczenia.

    12Jakie są karencje w ubezpieczeniu NNW szkolnym?

    W przypadku nowych polis karencje są dwie. 30 dni na świadczenie związane z rozpoznaniem u Ubezpieczonego poważnego zachorowania oraz 30 dni na pobyt w szpitalu w celu leczenia choroby. Pozostałe świadczenia nie mają karencji. Karencji nie ma również w przypadku polis kontynuowanych, które zostały wygenerowane i opłacone przed zakończeniem poprzedniej polisy.

    13Czy do kontynuowanej polisy można dołączyć nowe dziecko?

    Kontynuować polisę można wyłącznie dla dziecka, które posiada aktywną ochronę ubezpieczeniową. Dla dziecka, które nie było ubezpieczone lub jego ubezpieczenie wygasło, należy zawrzeć nową polisę. Dla takiego dziecka wybieramy opcję: „Jestem nowym Klientem”.

    Cześć!

    Potrzebujesz pomocy przy wyborze ubezpieczenia?

    Nasza konsultantka Ewa jest teraz dostępna. Zadzwoń do niej na podany poniżej numer. +48 536571950